עדי נחשון

מייסדת, מובילה ומנחה את מיזם 'נהר מעדן'

המפגש והשיח בין אומנות, יצירה וחברה מלווה אותי לאורך כל חיי. אני מנחה ומלווה אנשים המבקשים לעסוק בחקר, יצירה אמנותית ושינוי חברתי. מנחה אישית וקבוצתית למנהיגות חברתית ותרבותית. אני פועלת במרחבים אינטרטקסטואליים המשלבים בין יצירה ויזואלית ויצירה טקסטואלית. מפתחת תוכן, יוזמת ומנהלת מערכות ארגוניות ומיזמים בתחומי תרבות, אמנות, חברה וקהילה.

לימור שיפוני

שותפה לפיתוח מיזם 'נהר מעדן' , מנחה שותפה

מעניין אותי להחזיר לליבת סדר היום את ההדדיות והאנושיות; לעזור ליצור תרבויות בהן מעריכים בני אדם כשלמים, יצירתיים, חדשניים, מעורבים ובעלי תושייה; להקל על הקושי לתפקד בסביבה טכנולוגית שכרגע מהונדסת לנצל את חולשות בני-האדם; לחזק את הכישורים שעוזרים לשים לב; ולעזור לצעירים להתכונן טוב יותר לעתיד – שכבר נמצא כאן – לטובת צמיחה בריאה, הגשמה ויציבות כלכלית. מספרת סיפורים, מנצחת תזמורת, מתמחה במיפוי ותכנון תרבותי ופיצוח שפה, חברה ב CAN - קולגיום האמנים החדש בהובלת דויד זונדלביץ. חוקרת ומפתחת ידע ייחודי בתחום אמנות הסיפור.

נירית חזן

מייסדת ומנחת בית המדרש לאמנים - מפרץ סן פרנסיסקו

מנחת קבוצות ובעלת נסיון רב בלמידת מבוגרים ובהובלת תהליכים ארגוניים. אני בוגרת תוכניות גוונים (לימודי יהדות פלורליסטים), למודי תרפיה באמנות ואמנות כללית. בית המדרש לאמנות מפגיש אותי עם עומקים חדשים ומרגשים בשיח על זהות ומקומיות, בהבעה אישית ויצירתית, ובחיבור נשי רגשי ואינטלקטואלי.

טלי שמי

אמנית, מייסדת ומנחת בית המדרש לאמנים - מפרץ סן פרנסיסקו

מורה לאמנות, בוגרת המדרשה למורים לאמנות של בית ברל, אמנית. באמתחתי סטודיו לאמנות בו לומדים ילדים מגיל גן חובה ועד מבוגרים. כמו כן אני מלמדת אמנות בבית הספר היהודי המקומי. כאמנית הצגתי את עבודותי הן בתערוכות יחיד באזור והן בתערוכות קבוצתיות. כבוגרת תוכנית ״גוונים״ במסגרת ה-icc חיפשתי דרך בה אוכל לתרום מכשרוני לקהילה החמה שבתוכה אני מתגוררת וגם להיות חלק מקהילת אמניות ישראליות מקומיות. בהנחיית הקבוצה של בית המדרש אני מוצאת המון סיפוק ומתרגשת ונפעמת מהתהליכים והתוצרים שהמשתתפות מביאות איתן למפגשים, כמו גם השיח המרתק בעת המפגשים.

ד"ר נאילה תלס מחאגנה

מנחה שותפה, 'נהר מעדן' בכפר קרע

אני מנחה וחוקרת בתחום התפתחות שפה ולקויות שפה ותקשורת. מרצה במכללת אלקאסמי ומכללת קריית אונו בחוג לחינוך המיוחד. מנהלת היחידה למעורבות חברתית ופעילה בתחום תרבות וחברה. אני מאמינה בערכים של שוויון שייכות, לכידות, זיהוי פסיפס החברה, הנחלת תרבות של פלורליזם ופיתוח כישורי דיאלוג אותנטי בין אוכלוסיות שונות בחברה. אני אמנית, והתפיסה שלי כאישה והחיבור לדורות הקודמים , ילידי הארץ שלי משפיעה על סוג ונושאי הציורים שאני מציירת. אני שואפת לשינוי, לשמירה על הכבוד. אני כותבת מאמרים בתחומים חינוכיים וחברתיים שונים מתוך ראייה מסבירה וביקורתית.

ענת לידרור

מנהלת המרכז המשותף לאמנות אוצרת גלריה גבעת חביבה לאמנות

נולדה בשנת 1974, בקיבוץ אורים שבנגב, כיום חברת קיבוץ עין שמר. מנהלת את המרכז המשותף לאמנות גבעת חביבה משנת 2016. מנהלת ואוצרת את גלריה גבעת חביבה לאמנות. רקע: לימודי ארכיטקטורה אמנות, צילום, וידאו (בוגרת צילום)- בצלאל האקדמיה לעיצוב ואמנות ירושלים; הסמכה בהנחיית קבוצות במחול ותנועה (וינגייט); לימודי פסיכולוגיה (המכללה האקדמית תל אביב יפו. עסקה ועוסקת בבניית תכנים ותהליכים אמנותיים, חינוכיים ואנושיים באמצעות רוח, מרחב וחומר מאמינה באמנות, מקום ובני אדם ובחיבור של רוח וחומר באמנות; מאמינה באמנות טובה ובכוחה לשנות.

טל בריל

רכזת מיזם 'נהר מעדן' פרדס חנה כרכור

רכזת יחד זהות יהודית ישראלית בקהילה במתנס פרדס חנה כרכור אחראית על פעילות שקשורה לזהות יהודית וקהילה במעגל השנה , ערכים ותכנים לציבור הרחב מובילה את פורום קדמיא במתנס - מפגש של תושבים בעלי רקע מגוון ללימוד משותף ויוזמות קהילתיות מנהלת ויוזמת מרכז "נשימה"- מרחב נשי לפעילות נשית קהילתית.

יסמין כהן אלגאוי

רכזת ומנהלת פרסום ושווק למיזם 'נהר מעדן' - חולון

– מומחית בכתיבת וניהול תוכן דיגיטלי, מדיה חברתית, עיצוב חווית משתמש וניהול קהילות. בלוגרית, סופרת ומשוררת. במיזם "נהר החיים" ריכזתי את הפרויקט וניהלתי את הפרסום והשיווק שלו.

Lisya Esentürk Behar

מנהלת מרכז ספורט איסטנבול. שותפה להובלת התכנית המושותפת לקהילות בורגתה (ישראל) איסטנבול (תורכיה).